XXIX FESTA DA TERCEIRA IDADE EN TOURO

O domigo día 10 de setembro celebrarase a "XXIX FESTA DA TERCEIRA IDADE".

A esta festa  están convidadas todas as persoas  maiores de 60 anos de idade, empadroadas neste concello.

Para inscribirse: tfnos  981504000-981504029  ou no email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. antes do día 20 de agosto.

Puede ser una imagen de 7 personas y texto que dice "XXIX FESTA DA 34 IDADE DE TOURO 10 DE SETEMBRO DE VICENTE DE BAMA 2023 PROGRAMA 12:30 HORAS. SESIÓN VERMÚ Grupo Tradicional Pinguela de Bama Banda de Música Isabel de Touro 14:15 HORAS. XANTAR 16:45 HORAS. VERBENA Trío Tradicional RE-VOLTAS Banda Municipal Banda de Música Isabel de Touro Alcalde arnes ALVAMAR.. Festival Padrón BandaSp Repertorio:A SHALON! (Sutso SOBRER CAMINO EAL (Fantasía Latina).... CAMPO Muiñeira) Couceiro Molinos Organiza: Concellod Touro"

Adjuntos:
Descargar este archivo (EDICTO FESTA TERCEIRA IDADE.pdf)EDICTO FESTA TERCEIRA IDADE.pdf[ ]53 kB