O Concello de Touro pon en marcha o Departamento de Animación Sociocultural (2)

Fonte Díaz. 12/07/2016.

O Concello de Touro pon en marcha o Departamento de Animación Sociocultural, subvencionado pola Deputación Provincial da Coruña e dirixido pola técnica Cristina Andújar Garrido.

O novo departamento, destinado a toda a poboación de Touro, pretende ser unha porta aberta ao desenvolvemento de novas formas de participación e dinamización social, formando para iso axentes activos creadores de novos modelos de relacións socioculturais.

O novo Departamento de Animación Sociocultural do Concello de Touro encargarase de programar actividades dirixidas a todos os sectores da poboación durante todo o ano.

Por unha banda manterá as que xa están en marcha e tamén poñerá outras novas en funcionamento como a animación á lectura, cine-fórum, teatro, asociacións xuvenís, bibliopiscina, exposición de fotos antigas, reforzo educativo e intercambios xeneracionais, entre outras. O obxectivo é promover a participación activa das persoas e dos grupos destinatarios.

Este departamento pon en marcha nestes días a Bibliopiscina, que ten lugar todos os mércores do mes de xullo.

É unha actividade de animación á lectura e entretemento destinada aos máis pequenos e que ten lugar na Piscina Municipal de 16.30 a 18.00 horas.

Os nenos e nenas interesados en apuntarse poden chamar aos seguintes teléfonos: 981.814566 e 981.504029.