Nenos e nenas de Touro, no Nadal Lúdico de Touro

Fonte Díaz. 23 de decembro de 2016. Medio centenar de nenos e nenas de Touro disfrutan estes días de vacacións do Nadal Lúdico, unha actividade que organiza o Concello de Touro e pretende ser unha alternativa de ocio y de ocupación do tempo de lecer dos máis pequenos dun xeito máis educativo e lúdico durante as vacacións do Nadal. Esta actividade tamén permite conciliar vida familiar e laboral. O Nadal Lúdico en Touro comenzou onte e terá tamén terá lugar durante hoxe e os próximos 26, 27, 28, 29 e 30 de decembro de 10.00 horas á 13.30 horas na Biblioteca Pública, ubicada nos baixos da sede do Concello de Touro, en Fonte Díaz. Esta actividade, que tamén permite conciliar a vida laboral e familiar dos pais de nais de Touro, conta co apoio da Deputación da Coruña.