OBRADOIRO DE EMPREGO 2020

Os Concellos de Touro, Vedra, O Pino e Boqueixón veñen de recibir a aprobación para o desenvolvemento dun obradoiro de emprego conxunto. “Este proxecto, financiado pola Consellería de Economía, Emprego e Industria, conta cun orzamento aproximado de 350.000 euros, que permitirá a contratación de 20 persoas, cinco por municipio, durante 9 meses, así como o persoal docente, directivo e de apoio.
O Obradoiro de Emprego Boqueixón, O Pino, Touro e Vedra 2020 dará comezo a mediados do vindeiro mes de decembro. As especialidades nas que se formarán as persoas participantes serán “Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes” e “Repoboacións forestais e tratamentos silvícolas”, divididos en dous grupos de 10 alumnos e alumnas.
As persoas interesadas en participar como alumno/a traballador/a deberán estar inscritos/as como demandantes de Emprego, solicitando cita previa no Servizo Público de Emprego de Galicia, na clave 340 de OBRADOIROS DE EMPREGO.