Bama

Pulse sobre a Parroquia para obter máis información.

San Vicenzo de Bama é unha parroquia que se localiza ao oeste do concello de Touro. Segundo o padrón municipal de 2016 tiña 261 habitantes (131 homes e 130 mulleres) distribuidos en 11 entidades de poboación: Bamela, Belvís, Campelo, Castro, A Igrexa, Milleiros Grande, Sar, A Silva, Tarrío, Vilar e A Xesteira.

- PATRIMONIO ARQUEOLÓXICO: Castro dá Roda e os Túmulos da Zanca.

- ARQUITECTURA RELIXIOSA: Igrexa de San Vicenzo, Casa Reitoral e Cruceiro, na Igrexa; Capela de San Isidro.

- ARQUITECTURA CIVIL E POPULAR: Muíños do Trillo, dás Cabadas, de Milleiros, de Ponte Dias e do Souto. Fontes e lavadoiros tradicionais de Milleiros Grande e de Sar. Hórreos de Belvís, Silva e Sar.

- RECURSOS NATURAIS: Fervenza dos Trillos, Fonte Natural de San Isidro e a Carballeira de San Isidro.