O domingo 5 de Outubro “Goza do Ulla” visita Touro

5 de Outubro poderás gozar dun percorrido pola ribeira do Ulla, rodeándose dunha paisaxe fermosa e descubrindo lugares inesquecibles!

Ademais, poderá gozar dunha gran variedade de Actividades Complemetarias:

Xornada de portas abertas no PAZO DE ANDEADE

Exposición de paxaros de cetraría

Feira do día V

Para aqueles que queiran degustar un polbo a feira

Xantar na ponte Remesquide

Menú: Tortilla, polbo, Troitas, sobremesa, pan e viño.

Prezo: 12€

Inscricións para ou xantar: ata ou 1 de outubro.

Estacionamento

AREA DE SERVIZO AUTOCARAVANAS “A PRAZA DO LÚAR”

Está ubicada  en un área de esparcimiento y ocio  en donde una piscina pública al aire libre, pista de tenis, parque saludable, pequeño  parque infantil y  Casa de Cultura. A unos 300 metros se encuentra el casco urbano con todo tipo de servicios
Es sin duda su proximidad al río Ulla y a las rutas de senderismo que tiene homolagadas este Ayuntamiento, uno de los grandes atractivos de Este lugar que está próximo al Camino de Santigo , es ruta alternativa de bicicletas  y merece ser descubierto.

Mas información en,
www.concellodetouro.com  o www.touroturismo.es o en el teléfono 98150402.

Máis información:

No PDF adjunxo

Nos teléfonos de contacto:

Nos seguintes e-mails:

ou na nosa páxina web

www.concellodetouro.com

Non esquezades a cámara de fotos, e así poderedes presentar ás fotografías ao concurso "TOURO EN IMAXES"